Godnatt,


Har precis duschat och nu sitter jag är i min rosa flanell pyjamas och raggsockar, det är så mysig nu när det är så kallt ute! =)  Tänkte bara skriva ett kortinlägg innan det är läggdags.

Var ju på handledarkurs nu på kvällen, man fick lära sig en del nya grejer men om det var värt att sitta där i 3½ timme på en tisdag kväll kan man ju diskutera... haha

Annars har det varit en ganska lugn dag, en kort skoldag - härligt.
Nu måste jag gå och lägga mig, mitt huvud hänger snart nere vid tangentbordet, då är jag trött. haha.

Vi hörs imorgon .... om jag överlever retoriken klockan åtta på morgonen som håller på 2 timmar, hjäääälp mig. varför skulle jag välja retorik? Det värsta som finna. I hate it



här får ni en bild på snygging Niclas, haha. som vanligt! :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

cool blog!!

check out mine sometime:)

2008-10-08 @ 00:09:08
URL: http://andreakm.blogspot.com
Postat av: Stephanie Ampel

åh han va het ;D

2008-10-08 @ 10:49:34
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: svar:

ja, han är riktigt het ;) haha

2008-10-08 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0