Lördag,

Igår efter att jag hade jobbat åkte jag in till stan och mötte Emma, tittade lite i affärer osånt, hittade dock inget jag ville ha... Åkte hem och tittade på Steeeeep up BÄSTA FILMEN JAG SETT! ooooh, älskar den! Åt även chips med dipp, det var ett tagsen =) hihi.
Vaknde vid halv tio och skulle upp och jobba, efter jobbet tränade jag med emma och johan, eller det var vääl mesta johan som tränade. Ikväll blir det filmkväll hos Johan, jag emma och han =)  Skall åka med kvart över sex bussen till mölnlycke

ÅH JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD, SER JÄVLIGT MÖRKT UT ATT JAG FÅR ÅKA MED TILL SÄLEN, JÄVLA FITTA OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅHHHHH VA ARG JAR ÄR! BARA FÖR ATT MAMMA VÄGRAR ATT SLÄPPA I VÄG MIG SJÄLV I EN VECKA, VAFAN!!


Har lust att slå in en vägg ellernågt, men jag är nog inte så stark. haha! orkar inte skriva mer. vi hörs. Ha en bra kväll alla! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0