Lördag,

Var ju på bio i går, Eagle eye! Värd att se vill jag lova :) den var riktigt braa! Åkte hem sen och la mig vid ungefär 23 och då somnade jag som en stock. Gick upp vid halv tio för då skulle jag jobba. Efter jobbet åkte jag och Pappa till landvetter och handlade.
Nu sitter jag är tillsammans med Emma, håller på att göra oss i ordning vi skall hjälpa mamma en stund i kväll för hon skall ha en "återträff" med gammla vänner. Sen blir de till att dricka med Emma, Johan, Dennis, Koffe och Jennica ett par timmar sen skall dem till bonna på fest, då får vi se vad jag&emma hittar på =)

Nu har jag väldigt brottom har precis duschat, måste föna håret, sminka mig, klä på mig osv, tusen grejer att göra. Men vi hööörs imorgon. Ha en bra lördag för de hopas jag att jag ska ha! :D
Puss!





Love love love
tack för en mysig kväll älskling!

Kommentarer
Postat av: Jenn

Tack själv min sköning (L) bio minst en gång i månaden från och med nu, var det vi sa va? :)

2008-10-04 @ 17:37:13
Postat av: caroline

Klart de blir älskling! :D:D Rallybrudar nästa? ;) <3

2008-10-05 @ 17:31:25
Postat av: Jenn

Ja, det kör vi på!! wohooo ighihihi!

2008-10-06 @ 21:41:06
URL: http://jpr.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-06 @ 21:45:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: svar till Alina

Taack, det vill jag lova att jag hade :) hehe.

2008-10-07 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0