Niclas Alexandersson <3

Min dag började inte bra.. När jag sitter på bussen påväg till skolan läser jag en metro som ligger framför mig, och vad läser jag inte då? JO, att NICLAS ALEXANDERSSON skall lägga av! :/  Bästa spelaren. Åhh, jag älskar honom! <3
(Niclas Alexandersson spelar i blåvitt för er som inte visste de =)
Nu kommer det känns meninglöst att gå på blåvitt matcherna nästa säsong, han är ju ändå kungen och den man tittar på ;) haha. Det är 6 matcher kvar utav säsongen i år och han skall vara med på dom som är kvar, så det blir till att gå på dem matcherna som är kvar förhoppningsvis!
jaja, sluta skrivet om det.

Förövrigt var väl skolan helt okej, utan den sista lektionen på 3timmar, den var inte okej! Gud va seg den var, från 13.15 - 15.45 hade vi lektion och vi satt vid datorn och arbetade. segt.... Jag kom hem vid fyra tiden då jag fick mig något ryck och började städa, haha. det händer inte ofta vill jag lova. Jag dammsög hela undervåningen och mitt rum, och bytte lakan :) det bästa som finns är att lägga sig i nybäddade sängkläder!

Sen åkte jag och mamma till Allum en snabbis. Jag hittade ett par svarta jeans för 99:- och dom satt faktsikt hyffsat bra. Så det känns skönt för jag behövde ett par svarta byxor nu till hösten =) När jag kom hem igen var min bror här, även hans flickvän och lille bebisen - soooo cute!

Nu har jag precis duschat och jag är jättetrött. Började klockan åtta imorgon med idrott så det blir till att gå upp vid halv sju. Känns ju inte så kul kanske, speciellt inte när det är så ruggit väder ute, men men, skolan måste skötas.

Skriver förmodligen ett inlägg imorgon också, om hur bion va! 
Puss!



NICLAS ÄR
BÄST BÄST BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0