Onsdag,

Onsdag i dag, hade retorik på morgonen - gash, att jag ens orkade gå upp och gå på den urtråkiga lektionen! menmen, vi fick i allafall reda på vårt betyg idag, IG fick jag men jag hade inte räknat med något annat heller eftersom jag knappt vart där och gjort läxorna. Jag kan höja mig till G om jag gör högtidstalet, argumentationstalet och en muntlig grej på fredag - nejtack. Hopar de. Annars har det varit en ganska lugn dag, tittade på film på engelskan och på matten som var den sista lektionen, gick ganska snabbt... =)

Idag är det onsdag vilket innebär att jag har livsmedelskursen ikväll, men det blir ingen för Emma skulle jobba och jag vill inte gå dit helt själv nu precis i början, kanske är löglig men då får jag var de =) haha!

På söndag blir det Ullevi för min del, IFK Göteborg möter ju Elfsborg! Ska bli kul.



 



Annars händer det inte så mycket...
Nu ska jag plugga Matte, har ju omprov imorgon =/  Problemet är bara att jag inte hittar min mattebok....
jaja, den kommer väl bra
-v-




JAG SAKNAR HOLLAND 08!
ååh, va underbart det var. Det bästa, roligaste och mysigaste  jag gjort, bussresan ner var så mysig, hihi!
Vill tillbaks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0