ooh, kul & jobbigt

Fick sluta tidigare i skolan, redan klockan halv ett, vi hade ingen matte för vår mattelärare var sjuk - grymt skönt! ville inte ha den där sista matte lektionen var så himla seg. I allafall, när jag kom hem pluggade jag en massa, och jag fick världens huvudvärk, det var inte skönt eftersom jag skulle i väg och träna på kväällen.. Men den gick faktsikt över när jag gick utanför dörren, härligt!
Var på kursen nu ikväll, pratade inte så mycket, fick en del papper och sen hade vi vattengympa :D! gryyymt kul faktsikt, och det var jobbigt! Det skall göras om nästa vecka, världens härligaste grupp också ju! Jag&Emma + pantionärer! wooooho . haha .
Nu ska jag duscha & soova.
Hörs imorgon! PUSS!


BÄSTA LÅTEN, GRYMT BRA!

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

det glädjer mig att du kan stava när du nästan är 16 år, pantionaren?? eller vad fan skrev du:P

2008-10-15 @ 22:45:37
URL: http://emma2tusen8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0