Plugg,

Hallo!

Var hemma vid tre tiden i från skolan idag, sen dess har jag bara suttit och gjort läxor. Vi får bara läxa efter läxa, inte speciellt kul. Man hinner ju inte ha någon fritid på vardagarna....

Nu när jag endå har suttit här i 3½ timme tänkte jag strax gå ut och gå en promenad tillsammans med min kära kusin Emma, går väl förmodligen inte jättelångt men det är alltid skönt att få komma ut, känner att jag suttit inne lite för längre, börjar få världens huvudvärk.. Så en promenad sitter ju inte helt fel asso =)
Nu ska jag bara skriva ut en lite grej innan jag passarar ytterdörren, hehe. Vi hörs.
kram på er!


(Lanzarote 07)
En utlandsresa hade ju inte vart helt fel nu i kylan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0