Söndag,

Jag får ju ta och säga att det blev en lyckad kväll igår iallafall!  Först hjälpte jag och emma mamma på deras återträff dem skulle ha, och allt gick primaa! Sen åkte vi hem vi åtta, satt nere hos Dennis och tjöta med Koffe Johan Dennis Jennica Sandra och Lollo, körde massa öl spel osså =)  Vid halv elva drog vi vidare till bonna, haha. Ja där var de livligt men tydligen inte som det brukar vara, dansade massa bugg och hade grymt kuul!

ar väl hemma vid halv fyra tiden då jag, emma, johan och dennis la oss i sängen och somna i stortsätt så fort vi la huvudet på kudden, i allafall jag :) haha. Vaknade vid elva tiden och var riktigt seeeg, Jag Emma och Johan gick ner till pizzerian och käkade sen låg vi och titta på TV till tre typ, vid tre tiden skulle jag bort till fotbollen på möte. Kom hem för en stund sen. Har världens huvudvärk och känner mig jätte konstig men det är ju så dagen efter =) haha.

haha, här är två värdelösa bilder från bonna i går.


haha, snögggt, ( jag&bror)


Emma och Johan, haha!

Nu skall jag försöka plugga lite. Ha de så bra.
-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0