Söndag,

Det bleev en gaaanska lugn kväll i går ändå, men väldigt rolig! =)  Jag&Ida åkte inte till Madde förrens halv tio tiden och var där till typ elva då kom Rasmus och Adde och hämtade mig Ida och Dennis (min bror som kom och hälsa på,haha). Dem körde bort mig och Dennis till min bror Jimmie och Cattis satt där och spelade Buzz och sjung singstar!  :D kulkul vare =)
Var väl hemma vid två tiden eller något då jag somnade med ängång. hihih.


SEN BLIR DET BLÅVITT PÅ ULLEVI, wooho . Synd bara att vädret är sääääämst! =( Menmen, vad gör man inte, där har man ju stått förut i regn, tillexempel när dom tog SM-GULD! 

Egentligen skall jag på 75-års kalas hos min Farmor vid fem tiden, men jag går faktsikt på blåvitt i stlället och hoppas att jag kan komma dit efter matchen i stället =) hehe

Nu får det nog bli ett avsnitt av OTH, vi hööörs!


I love u




Jimmie (bror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0