Söööndag,

Söndag igen, gud va dagarna går fort.. helt sjukt!

Var som sagt hemma hos johan igår, även Marcus var där och tittade förbi. Vad ska man säga om den kvällen, ganska lugn, satt och tjötade osånt, Idaa kom även förbi en snabbis, hihi <3  Sov där, somnade någon gång vid två. Johan vaknade 6.20 i morse och var pigg, ååååh. trodde jag skulle få flippet, det är inte normalt att vakna så tidigt! Vid 9.20 hade han varit och köpt fruskost så jag och emma fick tvinga oss upp ur sängen = ) hehe.  Har bara slappat hos honom hela dagen, var hemma vid fem tiden :)

Imorgon är det skola igen, så segt. Jag tycker verkligen inte om skolan, såå tråkigt! Bara massa läxor hela tiden.
Bara denna veckan sen är det ledigt från skolan en vecka, göttde! Då skall jag jobba på pappas jobb, haha! Ja får se hur de går, inte dirket ett jobb för tjejer, men pengar som pengar =) haha.

Nu skall jag snart gå ner och kolla på parlamentet, tänkte även ta mig en dusch i pausen =)
Ni får ha en fortsatt bra söndagskväll :D Kram
-v-



(mode visning - drottningblanka maj08)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0