Stan,

En vanlig onsdag i skolan idag, började med Retorik klockan åtta, sen hade vi Försäljning&Servie, Engelska och Matte. Onsdag är en riktigt seg dag för vi har så tråkigt lektioner. Menmen, slutade halv tre, mötte Ida i Landvetter och åkte in till Stan där vi mötte upp Emma. Hittade en topp och ett par träningbyxor i från H&M, hel nöjd. Käkade på Donkan efter de, sen gick jag och hämtade ut biobiljetterna till bion jag och jennifer skall se på fredag, det fick bli Eagle Eye, den verkar bra så jag hoppas inte vi blir besvikna, men det skall bli mysigt!  =) 

Jag var hemma vid tio över sju, packade ihop Emmas grejer hon hade glömt hos mig och åkte bort och lämnade det till henne. Tjötade lite innan jag var tvungen att åka hem för att pluuuugga, massa plugg har jag nu. Jag orkar inte med det, känner mig så stressad + att jag ligger efter med en uppgift som skulle vara klar förra veckan - inte bra.

På retoriken idag fick jag reda på att om ett par veckor skall vi hålla två olika tal, det ena skall vara ett:
Argumentaionstal- som skall vara i 10 minuter!
det andra talet skall vara ett
Högtidstal - och det skall hållas i 5 minuter!
oh god, help me! Detta kommer inte gå bra.

Har en liten sovmorgon imorgon, börjar inte förrens 10.10, fast jag slutar inte förrens kvart i fyra.

Imorgon blir det träning på hälsans, Les Mills Body Pump!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla.
Vilket jag inte kommer ha - pluuuugg



Trailerna på Eagle eye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0