Tisdag,

Var på kalaset hos Farmor i söndags endå, åg jag ångrar det. Inte för att det var tråkigt ellernågot, men blåvitt matchen var tydligen gryyyymt bra och dem vann ju!! 5-2 INTE ILLA om jag får säga det själv =) IFK GÖTEBORG & NICLAS ALEXANDERSSON! Hihii.

Har jobbat i två dagar nu. I går var det riktigt segt, hade inte så mycket att göra då. Städade några skåp typ fram till halv fyra, haha! 
Men i dag hade jag allt att göra, först städade jag typ "lagret" eller vad man ska säga, dem hade massa grejs där så där städade jag.
Sen koom Ragnar (chefen) och gav mig ett jobb. Ute på gården hade dem ett dussin  med datorer, radioapprater, diskmasking, ja allt möjligt låg det där. Då skulle jag först lyfta fram pallar (tuunga! haha) Sen skulle jag sätta på en "ram" runt pallen där, man kunde även sätta fler än en ram, satte max tre tror jag. Så det blev änna som en låda där man skulle lyfta ner allt då, sju pallar (lådor) blev det typ med massa grejer, det var lite tungt men dagen gick fort =) stod där ute i typ 5 timmar eller något ;)  Men de är gött att göra något i stället för att bara sitta stil. 

Imorgon skall jag spänna fast lock på lådorna så sopnissarna kan komma och hämta skiten sen.  Men jag ska även få lite administrationsjobb(?!) - pappersarbete typ =) haha.

Efter jobbet i dag åkte jag och pappa till kållered så jag fick köpt min jacka, en svart dun jacka, everlast =) jätteskön men jag ser ut att typ väga 150kg, heheh.

Nu blir det ett avsnitt av OTH!! Som jag längtat


Här kommer lite bilder från kalaset och jobbet;ei


lilla hjärtat och bror

Jimmie och Plutteeen

Sööötnos!



Ja, här är då pallarna jag skrev om. detta gjorde jag =P

gårdagens jobb - ja skulle sortera in i ett skåp, jippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0