Tisdag, in school,

Sitter i skolan nu.. Min dag började inte bra, sov hos emma, jag vaknde vid åtta och skulle åka kvart i nio, stressigt värre. Då märker jag att jag inte hade med mig mitt smink!! och Emma hade tagit med sig sitt till skolan, INTE BRA! fick åka hem fort som tusan, hittade inte sminket hemma heller, klockan närmade sig halv nio... precis innan jag skall gå till bussen, har någon dum idiot lagt sminkväskan i LÅDAN LÄNGST NER I BYRÅN I HALLEN!! åååhm jag blev så arg. Fick springa till bussen helt osminka och sminka mig i skolan! .....


Tjejerna i klassen har pratat om att åka till sälen vecka 7 - ååååh. jag hoppas det blir av och allt går enligt planerna!



allt för mig så länge, Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0