Tisdag,

Försov mig imorse, skulle haft datorkunskap på morgonen men fick ha det på eftermiddagen i stället.. ifick sluta kvart över 3 i stället för halv två .. segt! 
Efter skolan åkte jag direkt upp till cafét och jobbade, vem kom inte och fikade då om inte Tobbe, var hundra år sedan jag träffade honom, så det var kul :) Han va ju så gott som en stamkund uppe på cafét innan han flyttade. hehe! Sen var det ganska lugnt, åkte hem och har pluggat lite nu, men skall fortsätta alldeles strax, var bara tvugen att skriva ett inlägg först =)

Jag är så himla trött, går och lägger mig alldeles för sent på kvällarna. Och utav resten av veckan börjar jag åtta!! så det blir till att ta kvart över sju bussen, känns inte så roligt precis. Får bli till att försöka gå och lägga sig tidigt, men så blir det aldrig ändå... tyvärr.

Jag har inte ens hunnit fortsätta ändra min blogg, det får väl bli till helgen, det ser ut att bli en ganska lugn helg så det är härligt, känner att det behöver. Nästa vecka är det höstlov men då ska jag ju som sagt jobba hos Pappa, 6-16  måndag- torsdag och på fredagen 6-12 ... Kommer vara helt slut efter den veckan, haha! inte van vid att gå upp riktigt sååå tidigt. :)

Nu skall jag gå ner och duscha sen skall jag fortsätta med pluggandet!
Jo förresten jag har lovet mig själv jättelänge att börja titta på OTH det är ju såå bra, har bara kollat några avsnitt då och då, men nu ska jag ta tag i det och börja titta. Jag får börja med säsong fyra och framåt. Orkar inte riktigt börja på säsong ett.

Ha en bra kväll
-v-



Här är en bild på Jimmie och Cattis fotografer dem hade på bröllopet,
riktigt snygga var dem ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0