torsdag,

Fick sluta tidigare i skolan idag också, vi hade redovisning av vårt arbete "min butik" och det tog inte så lång tid, slutade därför klockan halv tre i stället för kvart i fyra :)
Ååh, det känns så skönt att inte behöva plugga nuu, har kommit hem i ca. 2 veckor nu och varje dag har jag bara fått pluugga! ussch. Känns helt underbart!

Efter skolan gick Ida, Jessica,Jag, Janina, Martina, Oskar och Johannes till Johnsens café, satt där och planerade inför sälen resaan, nu är stugan bokad! och jag hoppas att jag får följa med, men det tror jag nog (A) ooooooooooooh, ja längtar så in i bomben!!! 

Men i allafall efter fikandet åkte jag och jobbade, det var jättelugnt så jag kunde i stortsätt åka hem med en gång efter vi stängt... Åkte hem och satte mig vid datorn, ville göra om min blogg. Men det blev inte jätte lyckat, men jag vet i allafall hur man gör nuu, så jag skall bara göra en header  som jag är nöjd meed. hihi..
Nu ska jag titta på andra avenyn, sen bara sooofta =)

Pusss vi hörs!


gammal bild på mig! hehehe


Kommentarer
Postat av: Jenn

Love yoou hunny!!

2008-10-16 @ 20:38:42
URL: http://jpr.blogg.se/
Postat av: carrro till jenn

I love you too <3

2008-10-16 @ 20:50:49
URL: http://carolinecelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0