Bröllop,

Som ni säkert läst var jag på min brors bröllop i lördags, vad ska man säga? VÄRLDENS FINASTE PAR TILLSAMMANS!
Bröllopet var så vackert, ni var så vackra! <3 
6/9-2008 - en dag jag aldrig glömmer, mycket skratt och glädjetårar :)

Jimmie och Cathrines kärleksår -
♥ Dem har kännt varandra hela livet
♥ Jimmie har varit kär i Cathrine sedan tredje klass
♥ Dem var bästa vänner, men ville inte riskera deras vänskap i fall deras förhållande inte skulle hålla. När dem gick i nionde klass, var det värt ett försök och dem blev tillsammans när dem var 16år! 
♥ 2002 förlovade dem sig
♥ 2005 fick dom dottern Alicia
♥ 6 september 2008 gifte dom sig!
 - Är inte de sött?
Det kallar jag äkta kärlek, hihi






(bild 1 - Jag&min bror Jimmie
bild 2 - Jimmie&Cathrine)

Det blev en sen natt, i lördags, tog taxin hem vid fyra tiden tillsammans med Dennis Johan Daniel Papa och Emma!  så söndagen blev en riktig slapp dag med film!



Tillbaka i skolan var jag i går, alltid lika segt. Åkte till Allum efter skolan tillsammans med Ida för att göra en uppgift från skolan, har bara en lektion på torsdag! gött
Har mycket att göra nu så när man kommer hem efter skolan är det bara till att sätta igång och plugga när man egentligen bara velat lägga sig och sovaa.

Nu ska jag skriva lite på "min butik".
Massa kramar / Caroline

Kommentarer
Postat av: Cathrine

hej lilla gumman!

Va gullig du e soms kriver så fint.... ja det var helt klart en bland de bästa dagarna i mitt liv! Att få alicia var ju oxå väldigt stort förståss=)

Jo äkta kärlek e det nog allt minsann...

tack för att du/ni kom och var med oss denna dag... hoppas du hade det lika trevligt o bra som vi....

kramar i massor //Din svägerska Cathrine Celius

2008-09-09 @ 22:06:03
Postat av: Cathrine

jag e ju trots allt en ingift släkting tille r nu ha ha ha ha ha =)

2008-09-09 @ 22:07:06
Postat av: svar: Caroline

Jag är jätteglad för att jag fick vara med och det är en av de bästa dagarna i mitt liv <3 hur fint som helst! allt var så perfekt!

Det är jag som ska tacka! =)

Hoppas ni får måååååånga fina år tillsammans!

Kram på dig min svägerska hälsa din man ;)

2008-09-10 @ 10:40:12
Postat av: Cathrine

det ska jag göra... ha det toppen

puss på dig

//Svägerskan på riktigt =)

2008-09-10 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0