Da mi basia mille, deinde centum

Matchen i måndags var ju inte jättelyckad, regn och förlust..

Har börjat med ett arbete i skolan nu, "Min butik" . Verkar väl helt ok. Men har fått massa att göra nu, känns inte som att man kan ha en lugn stund utan att tänka på att man har så mycket läxor att göra hela tiden, lite segt!

Var och solade efter skolan idag med Ida, slutade halv två! Skulle egentligen slutat halv tre så det var härligt!
Imorgon slutar jag fyra, och jag ska spela match klockan sex, det är inte riktigt lika härligt :(  Så det blir väl inte så mycket att göra imorgon mer än att ta det rätt lugnt, Bröllop på Lördag också ju! <3

Ne, nu måste jag göra klart min läxa innan jag ska åka till allum och handla med pappi :)
Ha det så bra, så får vi se när jag uppdaterar nästa gång, man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0