Dum spiro, spero.

Det har varit en lugn helg..
I fredags efter skolan åkte jag & Ida hem till Johan där även Emma var, Ida stannade inte så länge men jag och emma satt där tills åtta typ, sen åkte vi till Härryda, satt och tjöta i Dennis rum fram till två innan allt blev kaos. Menmen, kvällen blev väl rätt lyckad ändå. Somnade runt halv fyra.

Fick gå upp vid halv tio för jag skulle ju spela match, matchen gick ju inte jättebra. När min match var slut kom Emma bort till fotbollen för vi skulle sitta och titta på Seniorernas match, den gick ju inte bättre den match.. Gick hem, duschade, åkte till Landvetter med marcus och köpte cigg&godis, hem igen och satt i källaren och bara slappade. Jag och Emma gick och la oss redan vid tolv.
Vaknade vid halv elva idag, satte på TV där svensson svensson höll på, missade ju det igår. Det dröjde inte länge innan Dennis kom upp och ville ha en cigg av Emma så vi gick ut. Nu har Emma varit urgullig och städat mitt rum - massa kärlek! <3 .
Idag blir det kalas för Henke, så det blir en hyffsat lugn söndag skulle jag tro.


Imorgon gäller det! 

Ha det så bra tills jag skriver nästa gång!
Puss
-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0