Falsk är det rätta ordet för dig!



Fredag: Började klockan åtta med idrott, woho! Orientering, gick väl inte jättebra. haha! Skoldagen gick hyffsat snabbt faktsikt trotts att man slutade kvart i fyra ..  Var hemma vid kvart i fem, åkte till Allum med Dennis Emma Johan & Ida, köpte ett par jeans som var helt ok.
På kvällen kom Ida hem till mig, vi satt nere hos Johan och Dennis och titta på Simsons och Family Gay - woho, bästa fredagen! haha, nej men det var faktiskt väldigt lugnt och det var skönt, höll ju på att somna vid halv tio. (; 
När klockan var halv tolv åkte Ida hem och jag gick upp och la mig.
Vaknade vid halv elva, guuu va skönt det var att få sova ut , det har jag längtat efter sen i söndags typ.

Nu ska jag strax börja byta om till match kläderna, skall nämligen spela match i dag mot Lindome. Jaa, ett lycka till hade vart bra!  Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men det får ni förmodligen läsa imorgon, det enda jag vet är att Emma skall sova hos mig :)

Hoppas ni får en bra lördag!
Puss!


 

I love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0