paniiik,

Har matteprov imorgon, vilket jag inte ser fram i mot - jag hatar prov! Och speciellt matte för i det ämnet är jag så dålig :P

Det har varit en ganska härlig dag idag, åkte in med åtta bussen till stan för klassen skulle gå på bok&biblioteks-mässan. Inte jätteroligt, men jag fick i allafall gjort dem uppgifterna vi skulle göra där inne.
Vi halv tolv gick jag och några tjejer från klassen till donkan och käkade, kollade i butiker och hade trevligt. Även Emma titta in till stan :)  Vid halv tre tröttnade vi och åkte hem, jag Ida och Emma.
Jag gick till tandläkaren i Landvetter och hämtade vax till tandställningen så jag kan överleva!

I härryda ringde Marucs så jag och emma tog en lite ride tillsammans med honom i landvetter.

Nu sitter jag vid datorn och känner att jag måste plugga på det jävla matte provet till imorgon, men jag har ingen lust!!
Ser ut att bli en lugn helg, denna helgen också, det händer ju aldrig något kul längree!! Detta måste ordnas upp.

Puss!

Kommentarer
Postat av: din älskling som alltid vill ha dig

men hallo, emot stavas det för i helvete!

PLUS att jag inte heller har någonting att göra.. to baaad!!! <3<3 kyssah

2008-09-27 @ 08:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0