This is the life

I lördags sov Emma hos mig, vi satt ner och prata med Johan i Dennis rum medans Dennis sov för han skulle upp och jobba halv fem. Satt väl och prata fram mot halv tre tiden.
På söndagen fyllde min lillebror år så jag fick gå upp vid nio och väcka honom tillsammans med mamma, pappa & dennis, jag ville verkligen inte gå upp för jag trodde inte att jag skulle kunna somna om, men joho då det gjorde jag allt, jag&emma steg upp ur sängen vid halv ett :) härligt!  Vi gjorde typ ingenting på hela dagen, bara slappade. Vid fem tiden skulle min bror Jimmie spela match så vi gick bort ditt fotbollsplanen och satt och tjöta med typ prytz, haha! Gick hem vid sju och käkade tacos och tårta. Vi åtta tog vi bussen till Johan.

Hade sovmorgon idag, gick upp vid 9 tiden, började inte förrens halv elva! Och skoldagen gick faktsikt ovanligt fort vilket var väldigt skönt. Nu sitter jag här hemma vid datorn som vanligt och skall snart göra lite läxor tänkte jag. Sen kommer förmodligen Emma och sover här, wiho! :) <3 Men får bli till att gå och lägga sig tidigt, början ju åtta imorgon..
Nu måste jag sätta igång med läxorna.
Ha en bra måndagskväll, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0