Träning,

Kom hem för en stund sen, har jobbat på cafét i dag eftersom vi hade studiedag.
Jag håller på att packa lite nu, till träningen. Som jag har skrivit innan skall jag köpa gymkort på Hälsans hus idag! woho. Äntligen skall jag träääna. Som det ser ut nu skall jag träna: Tisdag, Torsdag & Söndag tillsammans med vänner :)
Idag har vi bestämmt för att träna Spinning+core - hoppas det blir kul!

Ne nu skall jag springa ner och äta något snabbt innan jag ska åka vidare till Landvetter.

Ha en bra kväll
Puss!


Förresten, igår var jag på bio med Jessica, Anna, Ida, Nathalie, Janina, Michaela, Martina & Elise:D<3 Vi tittade på Partrik 1.5, den var helt okej, ganska rolig  Jag skulle ju egentligen sett på den på fredag tillsammans med Jennifer, men vi funderar på att se Rally Brudar nästa Fredag i stället, vi får se vad det blir!

-v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0