All in my head

Here alone
Holding on to something that I've never known
It's all in my head
I've crossed the line
Theres no going back and theres no future


Känner att jag börjar bojkotta min blogg lite ;) Här kommer i af en lite uppdatering.

Varit hemma från skolan idag, mest för att plugga faktiskt! Har inte fått så mycket gjort ändå, men har i allafall slutfört två arbeten! :)  Nu har jag tre läsloggar + maaasssa matte kvar att göra!

Har kollat på ny one tree hill, riktigt braa! Och Nick Lacheys låt som han sjung var riktig bra!
"All in my head"  gillade den :) Kollade även andra avenyn, de va också bra. Nu håller jag på att tanka nya gossip också .. får se när jag får tid till att kolla på de. Ska bort till min bror sen och kolla på Blåvitt, kunde ju inte gå på matchen idag :/ segt! Kommer nog blir en bra match tror jag!

Senare i kväll blir det att kolla på Desperate Housewives :D
kollade på ballar av stål igår, f-n var bra det är! hahaha.

På fredag skall vi ha kalas för mig, fyller år på lördag ju! :D synd att 17 är en sån tråkig ålder bara, 18 e bättre :)

Have a nice night!


Kommentarer
Postat av: Jenn

Wohooo snart är det din daaaaag (L):) stor flicka nu! pussseen

2009-04-28 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0