Just dance,

You cannot run away from a weakness,
you must sometimes fight it out or perish.
 And if that be so, why not now, and where you stand?

Pååååååååååååååååsklov, är inte det underbart?
hihi.

Min helg har i allafall varit toppen. Varit hos Jenn med Emma, jenn och malin :) sen har det även kommit andra också, trevligt har de varit :) orkar inte skriva så mycket detaljer men roligt har de varit!

Jobbade i går till halv tre ungefär, sen åkte ja till jenn och ååååt supergod mat.
Sen braka de loss. höhö
Kom hem för en stund sedan, och nu ska ja snart i väg till min bror, ska sova där. Ska nämligen passa Alicia imorgon så hon slipper gå till dagis. Annars blir det en lugn vecka förmodligen, ska jobba en dag, tjejmiddag på onsdag, och BLÅÅÅVITTT på lördag, det är väl ungefär vad jag har planerat denna veckan!

Nu ska ja städa klart mitt rum, taaaaaaake care

lite bilder från helgen


soooooooooooooligt inne? ;D

Kommentarer
Postat av: emmson

vilka fina bilder plutte =)<3

2009-04-07 @ 11:53:44
Postat av: Jenn

niceeeeeeeeeee :D <3 hihi

2009-04-07 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0