One day is fine, next is black,

Out on the front porch,
watching the cars as they go by,
Eighteen blue, twenty one grey,
Looking ahead for the first time that we could drive,
Out on our own,
To speed away



Då är lovet snart över. får ont i magen bara av att tänka på att skolan börjar på tisdag igen! ska verkligen njuta av den sista tiden som är kvar nu när det blivit så himla fint väder  :)

Idag är det påsk... det ska börja med att firas på Gamla Ullevi med Fotboll, underbart!!!!! som jag längtat! sen blir det att äta middag med familj och släkt sen dra vidare till någon fest förmodligen :)

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning lite, men först ska jag är frulle.

GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Alexandersson

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning lite, men först ska jag är frulle ???



bra på att formulera fröken ;)

2009-04-11 @ 13:30:47
Postat av: R.Sigurdsson

oops, haha :)

2009-04-12 @ 01:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0