Back to school

Ja, då var sommarlovet slut för den här gången. Bara till att vänta in höstlovet, fast de är ju ett tag kvar.
Vaknade vid elva idag, åååt en mycket god fruskost, gjorde mig i ordning för skolan, och sen kom Rasmus och Ida och hämtade mig, var vid skolan vid ett. De hälsande oss välkomna tillbaka, vi fick busskort, och annan information.. you name it. som det alltid brukar vara efter ett sommarlov typ.

Tog en fika tillsammans med Emma på cafét, åkte sen vidare till Prytz för att kolla på GAIS-ÖIS. Silken skit fotboll, haha. Tur att något lag i Göteborg håller sig på topp ;)

Imorgon ska jag spela min första match med Jitex och.... jag har stäckt min ljumske!! Hände på träning i går. Hoppas bara att det är en väldigt liten sträckning som läkt sig till imorgon! Annars dör ja.
Skolan börjar nio imorgon så nu är det sängen som väntar.
Kram!

Läs: thewaytousa.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0