Long walk home

Det har inte hänt jättemycket i mitt liv sen jag skrev senast, men ni ska få en liten update. 
Tog tåget ner till Varberg förra helgen där Emma var, solade och badade. Hur skönt som helst.

I veckan har jag tränat och jobbat typ. Förresten så har jag bytt lag nu till Jitex. Känns jättebra! Ska spela min första match med dom på tisdag redan och jag är hur nervös som helst! Men förhoppningsvis går det bra :)

Min bror har fyllt 20 i veckan och min pappa 57, så vi hade kalas för dom idag.

På MÅNDAG (!!!) börjar skolan redan. Får hoppas att de första veckorna är rätt lugna i af. Andra veckan har jag prao så det är skönt! Nu sitter jag och kollar på Entourage, fast börjar bli väldigt trött så funderar på att lägga mig snart. Det är ju en dag imorgon också, en lång en.. Ska på blåvitt match som börjar redan klockan halv ett, så får åka hemifrån med kvart över elva bussen, och direkt efter matchen blir det förmodligen träning för min del.

En liten uppdatering på sista veckan på mitt sommarlov! See u.

Förresten så har Emma och Angelica bokat klart allt för vår lilla tripp till Stockholm i November för att se P!NK. Hotell, tåg och konstertbiljetter är fixat! Känns gött


Fasters sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0