Min helg

Hello friends!

Såhär ser min helg ut:
Ikväll blir det NRJ förmodligen på Liseberg. Kan ju säga att vädret inte lockar mig jättemycket. Hoppas de blir lite bättre fram emot kvällen. Imorgon ska jag verkligen ta mig en sovmorgon, vid sex tiden på kvällen ska jag vara barnvakt för två små busfrön, Alicia och Smilla! Smillas föräldrar ska gifta sig, och jimmie och cattis är ju så klart bjudna. Ska passa dom till söndagen. Om jag hinner ska jag även träna fotboll också, beror på om de kommit hem från bröllopet då eftersom de sover över.

Första veckan i skolan har varit väldigt lugn. Och i dag slutade vi redan halv ett! Nästa vecka blir de praktik.

Jo, första matchen med Jitex i tisdags gick bra. Vann med 3-1. Jag spelade inte så mycket, men den tiden jag var inne han jag göra en assist och få en boll rakt i ansiktet. Har fortfarande ont i käken, oskönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0