Söndag

God morgon! 
Tro inte att jag vaknade nu för de gjorde jag inte, vaknade vid nio faktiskt. Men var så himla trött nu när jag kommer hem från min bror så gick och la mig en stund, gick upp nyss så därför får de bli ett godmorgon ;)  vaknade flera gånger i morse, för en jävla F*TT flugga höll på att surra runt mig. åååh, va arg ja blev!

Det är nog därför jag är på såå jedrans dåligt humör i dag, stör mig på allt och alla. Vet inte varför! Är väl trött helt enkelt.

Nu i veckan har jag en veckas praktik framför mig på Åhlens. Blir väldigt skönt med en mjukstart av skolan..

Nu ska jag springa ner och rota fram träningskläderna, japp idag blir de fotbollsträning! Förhoppningsvis blir jag på bättre humör då, fotboll brukar göra de, eller träning överhuvudtaget.

Kram!

Nästa helg bli bra, kräftskiva på Lördag & på söndagen blir det en kväll på Ullevi, det gör mig verkligen lycklig! åh, bästa som finns. IFK Göteborg <3 Mer om de i slutet av veckan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

i read it in english!

And it is so kind of u that u have fix that, because i dont like to read or write in swedish anymore.. I think that i have forget swedish when im back home. Do u wanna help me talk swedish then? haha



alot of kisses

2009-09-03 @ 05:27:21
Postat av: Anonym

Great! Ofc I help you talk Swedish when u coming home! But I don't think you should be worried, swedish always gonna be your home language. KISS!

2009-09-04 @ 14:42:37
Postat av: Anonym

do you?!!!!

I LOVE U SO MUCH!

I hope that u have taste a lot of clubs, so u can take with me on the best one?! :D <3<3<3<3

2009-09-04 @ 21:01:42
Postat av: Anonym

Ofc I have untill next summer baby. You and I on the town becomes a dangerous night. Best to everyone else stays inside. ;) LOVE U!

2009-09-06 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0