Suger, We're goin' down,

Ännu en dag och inte gjort något speciellt.
Igår var jag i ullared med mamma och lillebrorsan, hittade verkligen ingenting! Mer än lite smågrejer som man alltid kan plocka på sig när man är där. Träffade även på min storebror och cattis, de var också där. Senare möttes vi upp för att käka pizza!

Idag vaknade jag ganska tidigt, har hjälpt mamma hela dagen med att göra i ordning på cafét då hon öppnar på måndag igen efter 3veckors semester. Sen var vi och handlade och nu ska vi snart äta. Potatis, lax och goo sallad till!

Vid halv sju blir det fotbollsträning för mig, äntligen! hihi

Kram


Holland 08 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-05 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0