AAARG!

Först och främst måste jag bara få skriva av mig om hur arg jag är på dessa jävla mobiler som sony ericsson gjort, eller i allafall den jag har !!! Sony Ericsson W910i . Världens SÄMSTA telefon! Jag köpte mobilen i somras, den 2 Juli, redan efter en vecka började den krångla så jag lämnade in den, sliden glappade + att den stängde av sig. Så jag lämnade in den, och fick en helt ny med ängång eftersom det gått så kort tid sen jag köpte den.
Den började också krångla med ängång, den stängde av sig hela tiden!!
Lämnade in den också, fick vänta ett par veckor, fick tillbaks den lämnade in den igen eftersom den fortfarande krånglade. Fick vänta i flera månader, till typ september, sen har det hållt på så jättelänge. Lämnade in den någon vecka för jul, fick tillbaks den.
Då var den väl okej i 1 vecka eller 2. Och nu har jag bara inte orkat lämna in den!! Jag har bytt mobil 3 ggr, fast samma modell och det är samma fel på alla! HALLO?`åh, ja blir så förbannad. NU är den väärre än värst! Den stänger av sig heeeeela tiden, så fort ja får ett litet sms, eller när jag sitter och lyssnar på musik. Sen startar den igen och hänger sig, så jag får plocka ur batteriet och starta om den. De är faktiskt rätt jobbigt i längden, & denna mobilen ska jag ha till februari 2010. kul!!
Hahaa, så =) nu känns det bättre.



Do you ever wonder if we make the moments
in our lives or if the moments in our lives make us?

Kom nyss hem från träningen, hade fyyss och sen spelade vi lite. Imorgon ska jag träna Forza på Hälsans hus, har aldrig tränat det förr så det ska bli kul! :)
Sen blir det väl till att plugga resten av tiden, har två prov till fredag, Turism och resor och arbetsmiljö. Så nu måste jag springa ner och duscha, sen plugga och äta!
Take care / c.



Blåvitt på lördag!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Det verkar som det men är inte 200 % säker om man säger så.

2009-02-25 @ 19:37:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0