Friday the 13th.

Idag har de varit en lång dag. Pappa körde ner mig till jobbet vid åtta tiden. Käkade frulle sen satte ja i gång att jobba. Var klar vid ett tiden så då promenerade jag ner till Maxi och köpte ett busskort. Åkte vidare in till kungsport och lämnade tillbaks mina byxor, handlade en par grejer sen tog jag spårvagen till min bror. haha, ja ringde och fråga om det var spårvagn 3 ja skulle ta till honom, och de var de ju. Ändå sätter jag mig på spårvagn 7 och har inte en aning om var ja är, den var iaf på väg mot bergsjön men jag hoppade av några hållplatser innan & som tur var va ja inte långt ifrån min bror, bara 5 minuter, haha. men ändå klumpigt. Mötte upp bror, rebecca och lille siri och gick och fikade =) mysigt. sen skulle jag åka på blåvitt match med emma jennifer daniel och albo, KALLT vill ja lova!! men vad gör de? hihi. Sen hade emma bokat biljetter till mig, henne och jennifer till Friday the 13th, så gulligt, fick det i alla hjärtans dag present utav henne! <3  hihi. taack!
Åh, besviken på sf, haha. Eftersom det var premiär idag, så var d väldigt mycket folk. När de satt på filmen och vi kollat i sisådär 25minuter stänger de av filmen för att "de är några som inte fått sina platser" så då fick vi vänta typ en kvart tills de hittat sina platser och sen kolla OM från början... segt!
Filmen var bra, men sluta dåligt. haha.

Kom hem för en stund sen nu, och ska alldeles snart krypa ner under mitt täcke & SOVA. är trött och imorgon blir det till att sova uuuuuuuuuuuuuuuuut. bättre finns inte.
Orkar inte lägga in bilderna från idag, så de bilderna får ni imorgon.
tack och hej
hoppas inte ni haft allt för mycket otur idag, de har i af inte jag haft =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0