It's only life

Tears are forming in your eyes,
A storm is warning in the skies,
The end of the world it seems,
You bend down and you fall on your knees,
Well get back on your feet ...


Don't look away, don't run away,
Baby it's only life,
Don't lose your faith,don't run away,


Det börjar bli en vana de där att jag aldrig uppdaterar :) hehe. måste bätte mig. Veckan har gått superfort, och har till mesta del bestått av massa pluggande. Hade matte prov igår och jag fick G! Då blev jag glad, nu kan ja slappna av i helgen, haha. Nu har jag två prov nästa fredag och lite annat smått och gott som ska lämnas in. Men är i allafall ledig på tisdag så det ska bli skönt! :)

Kom nytt ur duschen efter ett Body Pump pass tillsammans med min kära vän jenn :) jobbigt, men känns skönt efteråt. Imorgon blir det fotbolls träning!

Ikväll blir det förmodligen en mys kväll hos Ida & Rasmus :)  See yaaaa

Justde, har lovat bilder från förra veckan.. men ja har fortfarande inte orkat llägga in dom, men de kommer! haha.

Kommentarer
Postat av: Jenn

vi är så duktiga baby!! träning varje fredag från och med nu :D, hihi (L)

2009-02-20 @ 20:05:15
Postat av: Caroline

Jaa, det är ju alltid värt ett försök ;) dock inte på fredag då jag spelar cup hela kvälleen! :P hihii (L)

2009-02-21 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0