Poker Face

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact."

ojjjj, tiden springer i väg. jag uppdaterar ju aldrig bloggen längre, baad. Antagligen har jag inte haft något att skriva om.. fast de har jag väl egentligen inte nu heller, menmen.

Har jobbat i två dagar nuu, det är tungt att gå upp klockan fem på morgonen när man då tänker på alla som istället ligger och sooover.. men det är ju goa pengar tillslut =) Kom hem för en stundsedan och trodde att det hade kommit upp nytt avsnitt av one tree hill :o men nej, det har de ju inte & inte gossip heller. aja, tur att jag har så mycket annat att göra då i sället, haha. Ska bort till min bror efter jag ätit och skriva klart mitt arbete till skolan, orkar inte ha de hängande över mig hela veckan, gott om de kommer urvägen.

Igår åkte ja hemifrån halv sex på morgonen och var hemma igen kvart i nio på kvällen, åkte och tränade spinn & core direkt efter jobbet, gött vare!! skulle egentligen tränat spinn+pump i dag, men känner som sagt att ja vill ha klart skolarbetet. Men imorgon blir det fotbolls träning.
& om ett par veckor blir det ledarutbildning i Ljungkile. :)

och kanske även Säffle, för att hälsa på Emma! skönt attt hitta på något annat för en gångskull.

ja, ja fick allt ihop ett litet inlägg ändå =)
Nu ska ja äta sen blir de bort till bror!
Ha en fortsatt bra kväll, take care ♥

justde, har klippt mig också. de var ett tagsen, menmen.
 ska i allafall klippa håret lite till så de blir lite mer frisyr på de hela.

    

Before                     After


Kommentarer
Postat av: jenn

2009-02-12 @ 16:38:33
Postat av: jenn

så fint blev det gumman :D brooke davis nu ;) hihi PUSS <3

2009-02-12 @ 16:39:14
Postat av: Anonym

naa, tack! <3 Hahaaa, njae;) kan ju låtsas, hahaa. <33

2009-02-12 @ 17:24:32
URL: http://carolinecelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0