Unusual you

There's no need to rush
It's like learning to fly, or falling in love
It's gonna happen when it's supposed to happen
And we find the reasons why
One step at a time


Ännu en dag som gått. Dagen har gått riktigt fort! Imorgon börjar jag inte jobba förrens halv nio, för pappa ska till sjukhuset på Henke, men "sov morgon" tackar man inte nej till precis.

Åh god, ja har inte sett på one tree hill på fyra dagar, fyra dagar. haha. & jag heter caroline celius? hahaa. inte likt mig, men jag har helt enkelt inte haft tid =)

Ska kanske trääffa Ida seen också, mys! var ett tagsen :)
Nu ska jag duscha, städa mitt rum och plugga om ja hinner.
Take care, ©


alla hjärtans dag på lördag ju! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0