You don't know me,

First of all, you don't know me.
Second of all,
you don't know me.


I fredags var jag hos Ida och Rasmus, Ida lagade jättegod mat! Fläskfilé, i någon sås kroketter och vitlöksbröd, verkligen supergott var de! :) Sen kollade vi på någon film som hetter "mitt liv som hund" vet inte riktigt om ja tyckte den var så bra, haha. smak sak ;)

I går tränade jag i 1½ timme, härligt! Spelade mest, så de var skönt & kul var det! Ska spela cup på fredag och sen är det talangscouten på söndag! :)
Efter träningen var det hem och duscha, tog kvart över sju bussen till landvetter tillsammans med emma och köpte godis, mötte Ida och Rasmus, så Rasmus sjutsade oss hem till jimmie och cattis, hade lägenheten eftersom dom skulle på fest. Sen kom Coffe, Erik, Jonte, Edvin, Emil, Anders & Idaa upp :) tjötade och spelade Buuuzzz. tufft. Sen vandrade vi vidare hem till Rasmus satt där fram till tre tiden, sen gick jag och emma upp till lägenheten igen och somnade vid fem tiden! dock vaknade jag redan kvart i nio, så det har inte varit många timmars sömn för mig i natt. Emma sov ändå till elva typ!

Sen pallrade jag mig hem och nu sitter jag här, tänkte skriva på lite saker som ska vara inlämnade denna veckan, som jag tänkt göra hur länge som helst men har aldrig blivit sååå. Men nu måste ja göra de!! bläää.

Kram





Nothing you can take back, but it feels right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0