dead and gone,


"People that are meant to be together always find their way in the end"




Vaknade vid halv fyra i natt av hade sååå ont i mitt högra öra, förvånar mig inte om jag skulle ha åkt på öroninflammation nu också, bara vänta och se. gick ner och tog en värktablett, då blev det lite bättre. Får åka och kolla de om de blir värre i värsta fall.
Ne, ja orkar inte sitta här framför datorn, ska lägga mig och läsa min bok i stället, P.s I love you  boken.

Take care/ C.


Ett videoklipp från nyår!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med,nej tyvärr vet jag inte när de tog bilden mer än när One tree hill firade sitt 100 avsnitt,men minns inte datum och så..

2009-01-03 @ 15:48:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0