I thought I knew you.

"Have you ever wondered what marks our time here? If one life can really make an impact on the world? Or if the choices we make matter? I believe they do. And I believe that one man can change many lives... for better or worse!"

Igår blev det en lugn kväll, var hemms hos emma och tittade på Lets dance, sen gick jag hem och i stort sätt gick jag och la mig, ganska tidigt faktiskt. Men jag skulle upp och träna idag, det var längesedan jag tränade, och jag har glömt hur roligt de är! man blir så glad :)  Efter träningen duschade jag och sen har ja kollat på TV typ, ska snart ta bussen till Landvetter med emma och handla mat. Vi ska bara ta de lugnt i kväll också, kolla film oså. Nu ska jag städa mitt rum lite, look like hell,

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0