It's not my time,

Har inte bloggat på ett tag, har inte haft lust och kännt att jag inte haft något vettigt att skriva om heller.

Det har varit en slapp början på denna veckan, kom till skolan vid 10 i går, och engelskan var inställd så hade håltimme till 12.20, irreterande hade kunna åka till skolan mycket senare!!  Engelskan var även inställd i dag, men det hade vi fått reda på så började 10.15 och slutade 13 :) så de var gött. Imorgon är det världens längst dag typ, börjar åtta och slutar fyra... inte kul.

Tränade Body step i går med Ida, riktigt roligt! :)  fast kände att jag skulle väntat med att träna i allafall, var inte riktigt frisk och de känner jag i dag. usch, vill bli frisk nu så jag bara kan träna, träna & träna.  Får se om de blir någon mer träningen denna veckan..  yeye.

Har precis laddat ner de nya avsnittet av Gossip Girl & One tree hill :) så jag har något att göra sen. Fast först ska jag läsa lite i min bok som vi håller på med i skolan " mig äger ingen" valde jag att läsa, den verkar bra.

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0