I've got that boom boom,

"I always said that I would make mistakes
I'm only human, and that's my saving grace
I fall as hard as I try
So don't be blinded "

Då var första skoldagen avklarad, puuuh. Imorgon väntar ett omprov i matten, inte kul. Får väl hoppas att jag klarar det denna gången! inte förvånad om jag inte gör de, vet inte vad det är med mig men har inte precis lagt ner energi till att öva.. menmen, my bad.

I Tisdags var jag inne i stan med Ita, fick köpt ett par skor som jag behövde, och sen lite andra små saker (:
En riktig mysdag med Erica, längesen <3
& till sommaren åker hon till USA -
i ca ett år! Fuskis henne, det vill jag med göraaaaaa ju.
 vad jag kommer sakna dig bby!

Men jag ska jobba nu i sommar och spara ihop pengar så jag kan resa till USA nästa sommar! (: visst, det är 1½ år kvar, men då har man något att se fram imot och någor kul att spara till!

Åh, äntligen börjar jag bli frisk, känns bra. Vart sjuk så länge nu, och nu ska jag komma i gång och träna!! På söndag blir det spinn, och måndag bodytoning! woho. Ska bli så skönt att komma i gång igen, känns sig som en uppblåst balong efter jul & lov.
Tror nog att jag ska klara av skolan fram tills nästa lov vecka 7, då jag antagligen skall jobba på pappas jobb och få lite pengar, som får gå till sparkontot nu.. segt, men de lönar sig sen =)

I helgen blir det nog en lugnis helg. Imorgon blir det en ganska slappis dag i skolan, ska inte vara med på gympan eftersom jag inte riktigt är frisk ännu, utan bara på bättringsväg så tar de lugnt fram tills på söndag =)

Nu ska jag gå tillbaks till pluggandet. Värt ett försök i allafall.
Puss, ha en bra helg om jag inte skriver i helgen!


jag&erica från i somras.


Kommentarer
Postat av: ita

Åh älskling!!! <3<3

2009-01-09 @ 20:40:28
URL: http://grisenknorrsamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0