Nyår

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact."


Jag får faktsikt ta och säga att min nyår var superbra! Hade jättekuul. :)

Kvällen började med att jag emma och jennifer åt lövbiff, potatisgratäng med bearnaisås, hur gott är inte deee?
Sen gjorde vi oss i ordning, sminkade oss, bytte om och sånt, you know. Tog masssa, massa kort! haha. förfesta lite och hade trevligt.
Vid halv tio tiden pallra vi oss bort till Härandsdomaren där min bror hade fest, livat och mycket, mycket skoj och trevligt!
orkar inte riktigt skriva i detalj allting, huvudsaken är att de var skoj.


de tre vännerna ;)

jag & jenn


en liten gruppbild

vid tolvslaget

bror&syster :)

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! :D
på bilden: cattis, jimmie, jocke, jag och emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0