Say it ain't so

Somebody told me that this is the place
where everything's better and everything's safe.





Längesedan ja uppdaterade nu, haha.  Jag har helt enkelt inte haft lust, men nu känner jag att jag måste rensa mina tankar.
Jag har inte haft så mycket för mig nu på sistone, mest tagit de lugnt..
Igår var jag på Bio med Ida&Elise, såg den nya Wallander på bio, riktigt grym faktiskt!
När ja kom hem kollade jag på några avsnitt av One tree hill innan jag blev ganska trött och la mig i sängen och läste en bok som ja håller på att läsa nu Skuld heter den, väldigt bra :) Men det är en skoluppgift, annars hade jag inte fått för mig att läsa. Har ju fortfarande inte läst ut min bok som ja köpte i somras, (P.s i love you) den har jag bara läst halv av typ.

Skolan tar kol på mig, jaaaaaaaaaaag vill ha lov! Inte för att lovet blir mycket bättre, ska jobba på pappas jobb igen, lång dagar... men bättre än att gå i skolan i allafall, vill bara där i från.
Nu innan lovet har vi 1000 grejer att göra till nästa vecka:

* Sälj samtal med en lärare - Onsdag
* Matteprov - Fredag
* Prov i Administarion två kapitel - Torsdag
* Svenska läslogg - någon dag under veckan.
* Ett arbete om en egen resa i Turism - Fredag ( eller efter lovet, men orkar inte jobba över lovet)

Jag tycker det är mycket.
Tack och hej.

JACKSON WATERS - CENTER OF ATTENTION
-
bäst låten just nu
trust me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0