11juni,

nananana, heyhey, gooodbye. 
Sitter och lyssnar på Kristinia DeBarge ny låt, Goodbye. Grymt bra låt!

var på jennifer stundent i går, åh vad avundsjuk man blir. Glad var iallafall Jennifer! hihi.
Grattis gumman! Det gjorde du bra!

När Jennifer och Emma skulle vidare ut på krogen fick jag stanna hemma, roade mig med att titta på film med sötisarna Becca och Erica. She's the man blev det. GASH, DEN FILMEN SÄGER JAG BARA. Så jävla bra!

Var på min skolavslutning idag, i allafall en stund. Åkte hem till min bror och hans familj som kommit hem från Turkiet i natt, bruna och fina dom var! Och lilla Alicia var glad över att vara hemma igen :) hehe. Såg massa fina bilder de tagit. Avis, hade inte vart fel med en utlandsresa nu, ingen vill väl stanna här i detta skitvädret! Ge oss sol.

Nu har jag nyss duschat, ska hem till Martina istan ikväll, blir nog nice! :)
Först blir det pizza med familjen, tradition här i familjen - efter varje skolavslutning.
Have a nice evening.


Jennifer och Rajje



jennifer och marcus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0