6juni,

Haft en jätterolig och bra helg.
Igår hade jag klassfest, mycket lyckat och roligt. Var dock inte lika roligt att städa dagen efter.... men det är sånt man får ta. Efter att jag städat åkte jag hem och duschade en snabbis, gjorde mig i ordning och åkte vidare till Hajom där mina kusiner Cissi och Daniel firade 60års kalas, Daniel fyllde 25 och Cissi 35 :) jättegod mat och trevligt.

Nu ligger jag och emma i sängen med varsinn laptop i knät ska nog snart sätta på en film och sussa. Jättetrött sen i går!
Sista veckan i skolan denna veckan, går endast måndag och tisdag. På onsdag ska jag på Jennifers student, lite avis man är på att hon tar studenten! vill också, men får dock vänta 2 år!!!

Bilder kommer. Take care
/c.


min prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0