7juni,

Söndag igen..
 Idag måste jag & ida göra klart vårt projekt i bilden som ska vara inlämnat i morgon. Tror det kommer bli riktigt bra! Känns skönt att inte ha så mycket kvar på det att göra.
Sista inlämningen innan sommarlovet! Jag har nog aldrig längtat såhär mycket till ett sommarlov någon gång, och jag har nog aldrig varit såhär skoltrött.

Jag och emma kollade på Yesman i går, eller jag somnade nästan direkt, så trött som jag var. Vaknade vid halv elva och gav katterna mat, (passar min brors katter nu när de är i Turkiet de fuskisarna!) Nu har jag gått här i lägenheten och plockat lite och tänkte dra mig hemåt strax så projektarbet blir klart.

/c.


I really do believe that if someone tries hard enough, they can get what they want.
If you put all your effort towards something, you're going to be rewarded.
The trick is to not give up. If you don't, anything.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0