8juni,

kom hem från skolan för en stund sedan, kan säga att detta var sista dagen. grymt skönt. tiden har gott SÅ fort, redan gått ett år på gymnasiet, helt sjukt och känns för jävla bra.
Lämnade in projektet i bilden idag som jag och ida gjorde, fick MVG! stolt :D haha. I betyg fick jag dock VG eftersom jag hade missat ganska många lektioner men jag är väldigt nöjg ändå.

Fick MVG på mitt datakunskapsprov också :D göttt. Typ aldrig fått ett MVG innan och nu fick jag två stycken på en vecka, haha.

Blir förmodligen träning i kväll, Core kanske? Nu ska jag städa lite, har ju inte sovit hemma på 3dar så sover hemma i natt och sen kan ja sova borta i lägenheten imorgon igen. Sen måste lägenheten storstädas innan Jimmie och Cattis kommer hem igen, men det är faktiskt väldigt rent för att det vart JAG som bott där , haha.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0