Baby goodbye,

"The world is a dangerous place to live,
not because of the people who are evil,
but because of the people
who don't do anything about it."

Hopp, då var det lördag igen. Tiden går fort. Igår var jag på UF mässan, det var väl kul. lite för mycket att titta på och för mycket folk. efter mässan, gick jag och jenn och köpte biljetter till IFK! yeees, äntligen. NU HAR JAG DEM! fan va underbart, påskafton klockan 14.00 avspark på nya gamla ullevi!

Efter de åkte jag och mötte Anna i Tahult, hon skulle rida och jag red faktiskt också, en bit i allafall ;)  Sen åkte vi hem till henne, åt, och åkte vidare till Mölnlycke där hon skulle spela match!! de vann med 3-0 mot Pixbo,  :)
Åkte sen hem till Anna igen och kolla på Lets dance, sen åkte jag hem och soov gott.

Vaknade vid halv elva i dag, duschade och sen har ja städat. Nu har jag precis skrivit klart en skoluppgift som vi fick på mässan i går! Nu ska jag snart äta och sen åka till Landvetter där jag och anna ska vara barnvakt, eller anna ska och jag håller henne sällskap :) sover kanske hos anna också, beroende på klockan.

Justde, fan bet av en sån där grej till tandställning. IGEN, hahah. Måste tillbaks till tandläkaren igen, så snart som möjligt. Får ringa på måndag. Smart.

Ha en super bra kväll, Puss!

 
klart hon vill vara lika cool som sin faster ;)


sötnossss! Var och hälsade på min bror i torsdag!


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0