How you remind me,



Tränade core och step i måndag och i går tränade jag fotboll, första utomhusträning för i år. underbart <3
( Nu ska du börja träna också Jeeeenn, när du e frisk hihi ;)
Idag var jag hemma från skolan, skulle egnetligen åkt in till stan och mött upp jennifer, hämtat ut biljetter till blåvitt och sen åkt till Kungsbacka. Men det blev ändrat .
Så har bara varit hemma idag. Min tandställning gick sönder, eller det lossna en grej så ska till tandläkaren imorgon och fixa dee. slappis vecka. & på fredag ska jag bara ha 1 lektion sen ska vi in på UF-mässan :)

Usch gud nu är jag jättehungrig. inte ätit på hela dagen, baad. ska gå upp till cafét och käka lite tror jag. Fast det känns lite onödigt eftersom det snart är middagsdags! :D haha.

Åker till Ljungskile i helgen, (N) vill inte!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jenn

Japppp när jag är frisk då ska vi fan träääna :D woho! vill inte vara sjuk längre, så jävla jobbigt plus att man känner så så schleeeeten. blääh. love you huuun

2009-03-11 @ 23:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0