Right round,

"You ever look at a picture of yourself and see a stranger in the background? It makes you wonder how many strangers have pictures of you, how many moments of other peoples lives have we been in, we're we a part of someone's life when their dreams came true, or were we there when their dreams died. Did we keep trying to get in, as if we were somehow destined to be there, or did the shot take us by surprise. Just think, you could be a big part of someone else's life, and not even know it."




Bilderna i det förra inlägget verkar ha lagt sig helt konstigt, men orkar inte ändra det..
vet inte riktigt vad jag ska skriva, men i helgen som var spelade jag ju cup, riktigt roligt. roligare än jag trott, och det gick faktiskt ganska bra :) även om vi inte gick hela vägen, men kul hade vi iaf. I Lördags var jag i stan med Anna, sen åkte hon hem så jag mötte upp Madde och hennes bror, vi skulle på Hockey!! Hur roligt är inte det?! Sååå roligt, älskar det.
(Fast inte lika bra som att på sommaren sitta på Ullevi och kolla på IFK GÖTEBORG! ihihi.)

Tränade step i måndags, body pump i tisdags, och i dag skulle jag ha tränat med fotbollen men mamma ville att jag skulle jobba sista timmen så jag gjorde, så kroppen får vila lite i från alla träning. Ska ju faktiskt träna torsdag, fredag, lördag, söndag & måndag om det blir som jag bokat in! :) Kanske dock inte blir fredag.

Nu måste jag skriva klart några uppgifter till svenskan, som jag sagt att ja ska göra huuur många ggr som helst ,men det blir aldrig av!

/  C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0