Sweetest thing,

"Sophia is, I guess she's my cool breeze.
She's wonderful, she's kind, she's talanted, and she makes me happy.
I woke up one day and i said; this is the woman that I wanna spend the rest of my life with"
- så vackert, tänk om någon sa nåt sånt fint till än, jag hade blivit knäsvag! :)


slappdag.
Försov mig imorse så åkte till skolan med 8.15 bussen i stället för 7.15. Åkte från skolan redan klockan 12 då jag skulle till tandläkaren för att fixa tandställningen då en grej gått av.. Så nu är jag lite öm i tänderna.. Ska dit den 23mars igen och spänna uussch!
Efter tandläkaren åkte jag och hälsade på min bror, siri och Rebecca:) trevligt! eftersom jag inte träffar dom så ofta!
(bilder kommer)
Sen åkte jag hem, käka och sen har jag inte gjort speciellt mycket, bara tagit de lugnt.. eller nej, jag har fullt upp haha. Ne, men jag måste avboka kursen till Ljungskile i helgen och får betala 500kr, KUL! inte dirket. onödiga pengar, men jag vill verkligen inte åka upp dit helt själv.

Sen håller jag och jennifer på att planera för att vi ska lyckas köpa biljetter till U2 som Jenn vill ha! :) och det ska vi fiiixa, för vi är bääst! hihi (L) du ska få dina biljetter.

Imorgon åker jag till mässan med ängång eftersom jag ska sitta fastklistrad vid datorn PRICK klockan nio, då biljetterna släpps till U2.
sen åker jag in till mässan, och sen ska jag köpa biljetter till blåvitt om det finns kvar! hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag snart nana, är så himla trött!
Kram på er!



Mischa Barton


Bästa låten just nu: Nickelback- Figured you out




Kommentarer
Postat av: Jenn

you are beautiful hunny!! vi är bäst! love yoou <33 får snart ta en middag, bio och lite sånt! nu när emma snart är hemma också! :D (L)

2009-03-13 @ 15:17:39
Postat av: Jenn

You are beautiful hunny!! vi är bäst! får ta middag, bio och sånt snart nu när emma snart är hemma också! LOVE YOU (L)

2009-03-13 @ 15:18:35
Postat av: carro

oojaa, det får vi göraa! (L) I love u! DU e bäst! <3

2009-03-13 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0